loading...
مهندسی صنایع 89
آخرین ارسال های انجمن
مهندس صنایع بازدید : 115 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (5)
 

ای خدا پر جرم و تقصیر آمدم

بر گناهان گشته زنجیر امدم

کاش با تو پیش از این بودم رفیق

ای خدا دیر آمدم ، دیر آمدم

¤¤¤¤

معصیت خانه خرابم کرده است

غافل از روز حسابم کرده است

ای خدای من به فریادم برس

اینکه شیطان انتخابم کرده است

¤¤¤¤

من تو را با رحمتت بشناختم

خویش را در دامنت انداختم

هرچه سرمایه به من دادی خدا

در جوانی جملگی را باختم

¤¤¤¤

من گدایم ای کریم آقای من

من فقیرم این علامتهای من

دست خالی و روی زرد و اشک چشم

لقمه ی نانی بده مولای من

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط گلی در تاریخ 1348/10/11 و 9:58 دقیقه ارسال شده است

سلام واقعا قشنگ بود8381
پاسخ : سلام عزیزم
واقعا لطف درای ...عددها چیه!!!!!!

این نظر توسط سید حمید در تاریخ 1348/10/11 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

"اللهم ان مغفرتک ارجى من عملى و ان رحمتک اوسع من ذنبى"

"بار خدایا! به راستى آمرزشت امید بخش تر از کردار من است و به راستى رحمت تو وسیع تر از گناه من است"
سلام
بسیار زیبا بود.
پاسخ :
هیچگاه دلت را به روزگار مسپار که دریایی از ناامیدی هست
دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است . . .
سلام
بسیار لطف دارید..

این نظر توسط صالح راد در تاریخ 1348/10/11 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

"هرچه سرمایه به من دادی خدا/درجوانی جملگی را باختم"
سلام عزیزم
خیلی عالی بود.
ممنون
پاسخ : ای خدای من به فریادم برس....
سلام الی خانم
خیلی لطف داری....تشکر

این نظر توسط fs در تاریخ 1348/10/11 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سلام به فاطمه خانم,حال شما؟
خیلی زیبا بود
پرتا ممنون
پاسخ : سلام فهیمه خانم کدبانو!!!!!!!!احوالات شما خوش میگذره.....
خیلی لطف داری
پرتا بیشترک ممنون

این نظر توسط محمدصادق در تاریخ 1348/10/11 و 16:10 دقیقه ارسال شده است

"کاش با تو پیش از این بودم رفیق
ای خدا دیر آمدم ، دیر آمدم
................"
واقعا زیبا و تامل برانگیز بود........
سپاسگزار
پاسخ : سلام
خیلی لطف دارید .....
تشکر..


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام. این وبلاگ متعلق به دانشجویان مهندسی صنایع ورودی 89 دانشگاه علم و هنر یزد میباشد. شرکت در تمامی بحث ها برای عموم آزاد است.. اینجا هستیم تا لحاظاتی را که در فضای مجازی سیر میکنیم بهمون خوش بگذره .. همین! پس خوش بگذرون..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 565
  • کل نظرات : 1659
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 734
  • بازدید سال : 17,101
  • بازدید کلی : 200,948